Туганайлар

"Туганайлар"га – 10 ел рубрикасы буенча яңалыклар

  • 17 декабрь 2012 - 09:30
    “Туганайлар” бәйрәм итте
    15 декабрь көнне Казан шәһәре Татарстан Республикасы Халыклар дуслыгы йортында "Туганайлар" культура-агарту керәшен гәҗите үзенең 10 еллык юбилеен билгеләп үтте.
    302
    0
    0
  • 14 декабрь 2012 - 05:25
    Иҗади уңышлар телим
    15 декабрь көнне Казан шәһәрендә Татарстан Республикасы Халыклар Дуслыгы йортында "Туганайлар" газетасының 10 еллыгына багышланган юбилей кичәсе узачак.
    458
    0
    0
  • 13 декабрь 2012 - 12:11
    Туганкайлар
    "Туганайлар" газетасының 10 еллык юбилее уңаеннан
    202
    0
    0
  • 22 ноябрь 2012 - 10:06
    “Туганайлар” бәйрәмгә чакыра
    15 декабрь көнне 14 сәгатьтә Казан шәһәрендә Татарстан Республикасы Халыклар дуслыгы йортының (Павлюхин урамы, 57 йорт) концертлар залында "Туганайлар" редакциясе коллективы газетаның 10 еллык юбилеен билгеләп үтә. Төрле елларда газетада эшләгән коллегаларыбызны, махсус хәбәрчеләребезне, редакция белән хезмәттәшлек итүче карендәшләребезне, спонсорларыбызны, гомумән, газетабызны яратып укучы һәркемне бәйрәмгә көтеп калабыз.
    382
    0
    0
  • 11 октябрь 2012 - 07:06
    БЕРӘМЛӘП ҖЫЙГАН ҖИЛӘКТӘН ЧИЛӘК ТУЛА
    "Туганайлар" йомгагының ун елын сүтеп карап, аның балачак чорында ничек үскәнен, үзгәргәнен күз алдына китереп булыр, шәт.
    434
    0
    0
  • 11 октябрь 2012 - 06:44
    УН ЕЛ БЕРГӘ
    Газета чыга башлауга ун ел вакыт үтеп киткән. Укучыларыбыз игътибарына аның беренче санын эшләүдә катнашкан, газетаны оештыруга өлеш керткән кешеләрнең истәлекләрен бирәбез.
    441
    0
    0
  • 11 октябрь 2012 - 06:40
    Матбугат тарихында эзлебез
    Хөрмәтле газета укучыларыбыз! Һәрнәрсәнең дә тарихы булган кебек, керәшен матбугаты да бай тарихлы. 1915 елда "Сугыш хабярляре", "Дусъ" газеталары нигез салган керәшен матбугаты 1929 елга кадәр 13 газета-журнал булып чыгып килә. Шуларның иң гомерлесе, РКП(б)ның өлкә комитеты керәшен секциясе органы булган "Киңяш" газетасы (1922-1929) сигез елга якын яши.
    198
    0
    0
  • 11 октябрь 2012 - 06:20
    Хезмәттәшлектә яшик
    Мин туксанынчы елларда Казаннан Чаллыга кайтып төпләндем. Ияләшеп китү, Чаллы шәһәре ритмына иярү җиңел булмады.
    297
    0
    0
  • 9 октябрь 2012 - 04:40
    Уважаемую редакцию поздравляю с юбилеем газеты!
    Как один из многочисленных читателей сердечно благодарю вас за ваш нелегкий труд по светскому и христианскому просвещению нашего народа.
    187
    0
    0
  • 8 октябрь 2012 - 12:27
    Юбилеең белән, “Туганайлар”!
    Әле кайчан гына "Туганайлар"ның бишьеллыгын билгеләп узган идек, шул арада унъеллык юбилее да килеп җиткән.
    286
    0
    0
  • 8 октябрь 2012 - 11:43
    Хөрмәтле "Туганайлар" редакциясе!
    Менә "Туганайлар" газетасының беренче саны чыгуга да 10 яшь сукты.
    304
    0
    0
  • 8 октябрь 2012 - 11:38
    Уважаемая редакция газеты «Туганайлар»!
    От всей души поздравляю вас с 10-летним юбилеем издания! Желаю вам процветания и творческих успехов, здоровья вашему коллективу и удачи во всех начинаниях! Нагайбакский район гордится дружественным сотрудничеством с вашим изданием. Нам интересны ваши новости и публикации о культуре, развитию и сохранению языка, традициях и обрядах кряшен. Всё больше жителей...
    210
    0
    0
  • 5 октябрь 2012 - 10:19
    Бәйрәм белән, “Туганайлар”!
    Шәһәребезнең 80нән артык милләт вәкилен берләштергән дус һәм тату гаиләсендә керәшеннәр лаеклы урын алып тора. Элек-электән хезмәт һәм җыр сөючәнлеге белән аерылып торган бу халык Кама автогиганты, Яр Чаллы шәһәре төзелешенә үзеннән лаеклы өлеш кертте һәм кертә. Моннан ун ел элек Чаллы администрациясе ярдәме белән керәшеннәр өчен яңа газета чыга...
    416
    0
    0
  • 5 октябрь 2012 - 09:47
    «Туганайлар» газетасы чыга башлауга 10 ел тулу белән котлыйм!
    Газета керәшеннәрнең тарихын, бүгенге тормышын, культура дөньясындагы, телдәге, гореф-гадәттәге, җыр-моңындагы үзенчәлекләрен даими яктыртып бара. Халыклар дуслыгын һәм төрле диннәрнең үзара аңлашып яшәвен пропагандалый. Шул рәвешле, "Туганайлар" газетасы төрле тарафларга сибелгән керәшен халкын бер учка туплап, аның мәдәниятен, сәнгатен, аның гореф-гадәтләрен, барлык асыл сыйфатларын саклап калуда, милли үзаңны торгызуда гаять зур,...
    363
    0
    0
  • 5 октябрь 2012 - 09:36
    Хөрмәтле туганайлылар!
    Барыгызны да халык яратып өлгергән "Туганайлар" газетасы чыга башлауга 10 ел тулуы белән чын күңелдән котлыйбыз!
    293
    0
    0